Jeden blog, o jednej dziewczynie- prowadzony przez dwie osoby.
Niczym zabawka dołączona do hapimila, prawda?

czwartek, 6 stycznia 2011

Przygotowanie

miało byc śmieszne a wyszło jak widac xd



~ tabalufa (już mi sie nie chce robic tych parodii, a na kompie mi sie skończyły. mam wolne to moze coś zrobie)

poniedziałek, 3 stycznia 2011

Farbowanie.

Wiem, słabe to, ale za bardzo nic nie mam, a nie chce mi się robić, może w czwartek jak będzie wolne.
Ogólnie teraz nie za bardzo będę wchodziła na czat (tu i u mimi), bo mam ograniczony czas na kompie, chyba wieczorami będę x.x Od środy do niedzieli chyba będę dłużej. Jbc pisać na blogowe gg.




~ Tabalufa ♥
(wrr, słit emo co myślą, że jak założą kokardke to są scene niech tu nawet nie wchodzą na czat bo banuję)

niedziela, 2 stycznia 2011

50 obs.

No więc postanowiłyśmy, że przy 50 obserwatorach zrobimy losowanie nagrody niespodzianki. No, to tylko chciałam powiedzieć haha. xd
~ Tabalufa

JEST NOWA PARODIA, POPRZEDNIA NOTKA ! ! ! Komentujcie, proooszę, to dla nas  ważne <3 




Edit: Huhu, tu PARODIE-MIMI. prosiłam żeby jutro wstawiła tą notke, a już jej nie chcę usuwać więc tylko powiem że to był mój pomysł :D (Tabalufa, masz za swoje ty gołonogu<3)
Edit2: I tak cię kocham pierogu, huehuehue. <3 ~ Tabalufa

Pająk Part 2

ZAJEEEBIOZA!!!!
lepsze od 1 części,
robiła PARODIE-MIMI
od dzisiaj nazywam ją: pająk. <3

sobota, 1 stycznia 2011

Zapaszek

(hej, tu tabalufa. parodie zawsze dodaje PARODIE-MIMI ale jestem iwil i ja dodam, huehue. wiem, piszę jak pokemon ale tak już mam. dziękujemy mimi za dodanie filmiku o płukance, jest zajee, świetne miny.
+40 obs, boss!<3)



(dodawajcie komentarze. jesteście zajebiści. pytac na fs. KC WAS ahaha)

Edit chwilę potem: Piszcie na CZAAAACIE! I jak wchodzicie na bloga to zmieniajcie nick na czacie, bo nie lubimy banowac tych jakichś tam DoodleBooble. :D